הקואליציה באה אלינו ומבקשת: "עזרו לנו לאכול את הדייסה שבישלנו"

    איתי גדסי No Comments on הקואליציה באה אלינו ומבקשת: "עזרו לנו לאכול את הדייסה שבישלנו"

    ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את בנט וסער, לאחר שהאשימו את האופוזיציה בחוסר אחריות בהתנגדות לחוק האזרחות, "איפה האחריות שלכם כשהקמתם ממשלה כזו? הקמתם ממשלה שלראשונה בתולדות ישראל תלויה בגורמים אנטי-ציוניים"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    13:59
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "להכפיל את הקרייה החסידית": שר השיכון ביקר בלוד ובקוממיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (שני) במליאת הכנסת את ראה"מ על רקע הקריסה בקואליציה אל מול חוק ביטחוני ואמר, "בנט ושקד אומרים שהם הקימו ״ממשלה ציונית״, ממשלה שהיא "10 מעלות ימינה" יותר ממשלות אחרות – אבל הם לא מסוגלים להעביר החלטה פשוטה כל כך, כי הם תלויים בגורמים אנטי-ציוניים שמתנגדים לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

    נתניהו עקץ אץ בנט ואמר, "הם פונים אלינו אחרי שהם בישלו את הדייסה הזאת ואומרים לנו: "תעזרו לנו לאכול את הדייסה שבישלנו בעצמנו".

    עוד הוסיף ותקף את החוצםה של ימינה, "הם אומרים – "גלו אחריות". איפה האחריות שלכם כשהקמתם ממשלה כזו? הקמתם ממשלה שלראשונה בתולדות ישראל תלויה בגורמים אנטי-ציוניים. בן גוריון לא עשה את זה, משה שרת לא עשה את זה, יצחק רבין לא עשה את זה, אהוד אולמרט לא עשה את זה – אבל אתם עשיתם את זה".

    לכן הבהיר ראש האופוזיציה, "הדבר האחראי והנכון לעשות הוא להעביר את חוק יסוד ההגירה עוד היום בקריאה טרומית, לדחות את הוראת השעה בחודשיים, ונביא פתרון לבעיה. זה הדבר האחראי לעשות".



    0 תגובות